Close search

Sociální sítě jsou pro klan Kardashianů tvrdý byznys. Kolik dostávají za své příspěvky?

Instagram Zdroj: Instagram

Jeden z nejslavnějších rodinných klanů Kardashian-Jenner, ze kterých se během dlouhých let vysílání televizní show staly známé profesionální celebrity, si umí dobře vydělat peníze i mimo televizní sféru. Matka celého klanu, Kris Jenner, nedávno prozradila, kolik si dámy účtují za své posty.

Působí sice jako modelky, podnikatelky a profesionální manželky, ale velice dobře také dokáží využít trendů moderní doby. Tento klan si postavil svoji popularitu pomocí televize a sociálních sítí, na kterých sdílejí ledajaké okamžiky svého života. Tak proč je tedy nepoužívat jako zdroj příjmů, když jsou miliony lidí ochotny je sledovat?

Podobnou otázku si asi před mnoha lety položily i známé dámy, které už v dnešní době velmi aktivně využívají svých sociálních sítí k propagaci a reklamě mnoha různorodých produktů.  A spolupráce s tímto slavných klanem rozhodně není levná. Jak jejich matka Kris Jenner v nedávném rozhovoru pro CBS This Morning prozradila, kolik si její dcery za podobné posty účtují. 


>

Jenner se pochlubila, že její klan nyní velmi prosperuje, jelikož její dcery neustále dostávají díky svému velkém vlivu na sociálních sítích velké množství zakázek. Výše poplatku se podle Jenner liší od toho, zda se jedná příspěvek nebo stories. Ceny se také různí podle druhu sociálních sítí a také vše závisí na tom, která z dcer daný příspěvek sdílí. 

>

Matka klanu sice neprozradila konkrétní číslo, přesto uvedla, že se rozhodně jedná o šestimístné číslo. Každá z žen promuje různé produkty. Kim se například věnuje dietním výrobkům, Kylie vitamínům a například taková Khloé zveřejňuje příspěvky s kosmetickými produkty. 

>

Vzhledem k tomu, že každá ze sester má na svém Instagramu okolo 100 milionů sledujících, tak není divu, že se mnohé společnosti předhánějí v tom, aby jim nabídly spolupráci. Dámy z klanu ale údajně nepříjímání veškeré nabídky, které dostanou. Kim Kardashian West údajně jednou odmítla nabídku na propagaci oblečení od módní značky, o které její manžel tvrdil, že kopíruje oděvy z produkce jeho značky. West se své ženě následně prý odvděčil tím, že jí na svátek matek daroval milion dolarů (23 milionů korun).

Nejčtenější články

Zavří­t reklamu