Close search

5 zvyků, které ničí váš spánek!

Facebook.com

Trpíte nespavostí? Pak jistě dobře znáte ten beznadějný pocit, kdy se snažíte celou noc zoufale usnout a místo toho koukáte do zdi, počítáte ovečky a spánek stále nepřichází. Ráno se cítíte jak po mejdanu století. Máte už věčné únavy dost? Tak si odpusťte těchto 5 zlozvyků a budete spát jedna báseň.

1. Vydatná večeře a plný žaludek

Samozřejmě vám neradíme, abyste nejedli večer vůbec nic. Ale pokud jste zvyklí si po celém dni k večeři dopřávat a jdete spát s plným žaludkem, nemůžete se divit, že se cítíte jak had, který spolkl antilopu a teď se jen chce někam odplazit a trávit. Takže jezte více přes den a večer si dopřejte menší porci něčeho lehčího a 2 hodiny před spaním už nejezte nic!

2. Pohodlná a kvalitní postel

Preferujete měkkou nebo tvrdou matraci? Rozhodně byste měli mít takovou, která vám bude vyhovovat, bude kvalitní a ideálně pořízená na míru. Jen tak si vaše tělo opravdu odpočine. Neméně důležité je udržovat postel i celou ložnici v čistotě.

3. Nepravidelný režim

Pravidelnost spánku svědčí nejvíce. Snažte se tedy chodit spát a vstávat ve stejnou hodinu, vaše tělo po čase najede na pravidelný režim a budete spát jak miminko.

4. Ideální teplota

Ve vaší ložnici by nemělo být příliš teplo! Na spánek je ideální čerstvý vzduch až lehký chlad. Klidně si navlíkněte teplé ponožky a zavrtejte se do peřin.

5. Odložte telefony

Mobil ani počítač do ložnice nepatří a rozhodně ne, pokud se snažíte usnout. Pro spánek je potřeba klid a čistá hlava. Zakažte si tedy projíždění Facebooky a vyřizování e-mailů. To vydrží do zítra.

Nejčtenější články

Zavří­t reklamu