Close search

Dárek pro královnu: Alžběta II. v izolaci luští osmisměrku o štěstí od sedmiletého fanouška

Showpix.cz Zdroj: Showpix.cz

Alžběta II. dostala nečekaný dárek od svého mladého fanouška, který měl pocit, že se královna v izolaci může cítit smutná nebo osamělá.

Britská královna se v posledních týdnech příliš neukazuje, kvůli pandemii koronaviru omezila styk s veřejností a i oslava jejích 94. narozenin proběhla bez velkolepé parády.

Našla si ale čas poděkovat za neobvyklý dárek, který mladý fanoušek vyrobil speciálně pro Její veličenstvo.

Štěstí od fanouška

Obával jsem se, že by se mohla cítit trochu smutně,“ řekl BBC sedmiletý Timothy Madders, který královně připravil vlastnoručně vyrobenou osmisměrku založenou na tématu štěstí. Obsahuje slova jako štěstí, láska, rodina nebo objetí.

Je vidět, že Timothy ji psal poctivě sám, protože byť se v mřížkách snažil používat pro přehlednost jen velká písmena, některá jsou malá. Tak, jak píše běžné sedmileté dítě. Svůj výtvor doplnil krátkým psaním, v němž vyjádřil naději, že pokud by se královna v izolaci cítila smutná nebo osamělá, křížovka by jí mohla zvednout náladu.

Timothyho máma Jo pro BBC řekla, že to byl jeho nápad a originál osmisměrky nemohla poslat nikomu jinému, jen samotné královně Alžbětě II.

Královna a osmisměrka

Timothy se následně dočkal odpovědi z Windsoru. Královna požádala jednu z dvorních dam, Philippu de Pass, aby mu poděkovala za jeho laskavý dopis a za osmisměrku vytvořenou speciálně pro Její Veličenstvo. „Královna také doufá, že se máš dobře a jsi v pořádku," stojí v psaní.

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

Příspěvek sdílený BBC News (@bbcnews),

Od března se královna ukazuje na veřejnosti jenom sporadicky. Měla několik televizních projevů, v nichž promluvila k národu, který se octl v izolaci, a poděkovala odvážným mužům a ženám ve zdravotnictví. Veškerý svůj čas tráví i s manželem princem Philipem ve Windsoru.

Na osmisměrku od Timothyho a jeho další psaní se můžete podívat do GALERIE:

Zdroj: BBC

Nejčtenější články

Zavří­t reklamu