Close search

Nejhorší loga světa: Když to kreativci přeženou s barvami a psychologií

Pepsi Zdroj: Pepsi

I mistr tesař se někdy utne. Každému se může stát, že se splete ve výpočtech a plánech a výsledek jeho snažení dopadne špatně. Když se ale jedná o práci, kterou uvidí miliony lidí po celém světě, může hrozit velký průšvih nebo přinejmenším pořádný trapas.

Ruku na srdce, komu se nikdy nestalo, že by nepokazil nějaký úkol nebo zadání. Za chybou může stát mnoho okolních faktorů, které k jejímu vzniku přispěly. Lidé bývají unavení, ve stresu nebo mohou v zaměstnání myslet na rodinné starosti.

Práce v reklamní agentuře bývá velmi náročná. Zaměstnanci musí neustále přicházet s novými a originálními nápady, které by pokaždé uchvátily jak zákazníka, tak i cílovou skupinu. Ze směsice nápadů, požadavků, následných změn a schvalování někdy vzejde výtvor, který skutečně zaujme pozornost cílové skupiny. Bohužel asi jen ne tím způsobem, o který by společnost stála.

Když pak nepovedená reklama nebo logo spatří světlo komerčního světa, přijde ze strany zákazníků mohutná vlna kritiky. Říká se, že špatná reklama je také reklama. Takže se podívejte do galerie a posuďte, zda byste si po zhlédnutí podobného loga chtěli pořídit nabízený produkt.

Nejčtenější články

Zavří­t reklamu