Close search

Will Smith je příliš světlý. Kritici nechtějí, aby hrál otce tenisových hvězd Williamsových

Instagram, YouTube Zdroj: Instagram, YouTube

Proti americkému herci Willu Smithovi, který uznávaným umělcem po celém světě, se nedávno zvedla vlna odporu ze strany některých filmových kritiků. Podle jejich slov je Smith až moc bílý na to, aby si zahrál otce sester Williamsových. Ve Spojených státech amerických se tak opět řeší otázka, zda se herci do rolí dosazují je na základě svého vzhledu.

V připravovaném biografickém filmu, který by měl pojednávat o tenisových hvězdách Sereně a Venus Williamsových, si měl Will Smith střihnout roli jejich otce Richarda. Ten má v tenisovém světě vysoké postavení, jelikož ze svých dcer vychoval jedničky tohoto sportu, i když s hrou nikdy neměl žádné zkušenosti.

Právě Richard bude velice důležitou postavou ve filmu a tvůrci snímku se rozhodli zvolit pro jeho ztvárnění velmi slavného herce Willa Smithe. Jejich rozhodnutí ale vzbudilo silné kontroverze, protože podle kritiků údajně dochází ke kolorismu. Toto téma se v USA často skloňuje ve spojení s pracovním uplatněním lidí, kteří patří k určitým menšinám. Kolorismus tedy popisuje určitou formu diskriminace, kdy jsou lidé v zaměstnání posuzováni na základě barvy své pleti.

Podle amerických kritiků, jsou Will Smith a Richard Williams příliš rozdílní na to, než aby ho herec mohl ve filmu ztvárnit. Kritici uvádějí, že Smith se vizuálně více podobá bělošským hercům, proto jeho přítomnost na plátně může být pro filmaře atraktivnější volbou. Tvrdí, že v Hollywoodu je mnoho jiných herců s barvou pleti, která více odpovídá odstínu pleti Williamse. Podle postoje kritiků by si tito herci mohli vzít na starost roli otce slavných tenistek.

Zdá se, že v poslední době problémy přicházejí k rodině Williamsových jeden za druhým. Serena Williamsová například řešila ostrý konflikt s rozhodčím při zápase s Naomi Osakovou ve finále na US Open. Ve vzteku rozbila svoji raketu a dostala varování za nepovolené koučování. 

Nejčtenější články

Zavří­t reklamu