Close search

Vlivná žena v oblasti módy Erica Choi zastupuje luxusní značky

Instagram.com/eggcanvas Zdroj: Instagram.com/eggcanvas

Studovala grafický design a u svého zaměření také zůstala. Spoléhají na ní kvalitní, luxusní značky jako jsou COS, NARS, Céline, nebo Burberry, o které se stará. Své kreativní nadání využívá i na své stránce Egg Canvas

Jméno Erica Choi je v módním a sociálním světě velice známé. Instagram této ženy, pod názvem eggcanvas sleduje více jak 380 tisíc lidí.

Kdo je Erica Choi?

Erica žije v New Yorku. Studovala Rhode Island School of Design, obor grafický design. Jedná se o designérku, která se specializuje na luxusní módní a kosmetické značky. Její práci pravidelně oceňují odborné časopisy, média nebo umělci.

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

Příspěvek sdílený Erica Choi (@eggcanvas),

Co všechno dělá?

Vzdělání v daném oboru je základ pro každou kvalitní práci. Její odborné znalosti tkví ve vývoji e-commerce a marketingových řešení pro různé platformy, převážně pro luxusní značky. Mezi její klienty patří Burberry, Bvlgari, Céline, COS, Elizabeth Arden, Fendi, Harrods, Jimmy Choo, Kate Spade, Kérastase, Knoll, Maybelline, Montblanc, Mr Porter, NARS, Pepsi, Shu Uemura, Tom Ford, Tory Burch, Wolsey a mnoho dalších značek.

Její práce spočívá ve vytváření a prezentaci projektů pro daného klienta. Od jeho konceptu po výrobu, dále zajišťuje přípravu kampaní, sociálních médií, e-mailů nebo bannerů. „Věřím v začlenění působivého obsahu se skvělým designem, snadným ovládáním pro uživatele s nejlepšími technologickými platformami, aby vytvořila co nejpoutavější a nejbohatší značku,“ napsala na webu.

Také byla v pozici víceprezidentky pro digitální design značky Barneys v New Yorku.

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

Příspěvek sdílený Erica Choi (@eggcanvas),

Egg Canvas

Egg Canvas je název jejího „deníku“, který spustila v roce 2014. Je to místo, kde využívá svou kreativitu a dělí se s lidmi o zážitky z cestování, trendy, módu, kosmetiku a životní styl.

Nejčtenější články

Zavří­t reklamu