Close search

Reklama, která se vážně nepovedla. Utahovala si z nezadaných a sklidila silnou kritiku

Pixabay

Svátek všech zamilovaných je už sice dávno za námi a společnosti si od úmorné propagace produktů spojených s láskou mohou zase na chvíli odpočinout. Finanční společnost Revolut ale následky svého snažení bude muset ještě nějakou chvíli řešit. Jejich reklama totiž na Valentýna silně urazila nezadané.

Společnost možná měla i do jisté míry smůlu, že si její reklamy všimla zakladatelka blogu o financích, Iona Bain. Nepovedenou reklamu vyfotila a zveřejnila na svém twitterovém účtu, kde se pozastavila nad skutečností, proč si společnost utahuje na Valentýna z lidí, kteří nemají partnera. 

Titulek na plakátu, na němž je vyobrazena pouze bankovní karta, totiž hlásal „Věnováno 12 750 osobám, kteří na Valentýna od rozvozu jídla dostanou pouze jednu porci. Jsi v pohodě?“. Mnozí tuto reklamu potom odsoudili jako ponižující a krutou.

Podle blogerky je reklama také špatná tím, že nepřináší žádné informace o produktu, nebo o společnosti, ale jednoduše se vysmívá lidem, kteří žijí sami. Vzhledem k tomu, že nevidí na statusu nezadaného nic špatného, považuje tuto reklamu za zcela zbytečnou. Obzvláště způsob, kterým se rozhodla vyjádřit ke dni oslavujícím lásku.

Společnost Revolut ale není jediná, která svoje snažení trochu přehnala a za své nápady sklidila silnou kritiku. Mezi známé průšviháře patří například společnost Pepsi, která se musela omluvit za reklamu s Kendal Jenner, která podle názoru veřejnosti zesměšňovala mladé lidi a jejich postoj k demonstracím a protestům.   

Nejčtenější články

Zavří­t reklamu