Close search

Noční můra zaměstnanců hotelů: Co by vám chtěli od plic říct, ale nesmějí

Pixabay Zdroj: Pixabay

Práce s lidmi je vždy náročná. Když v zaměstnání musíte denně komunikovat s náročnými zákazníky, může se vám některé jejich chování zprotivit. Ve sféře služeb ale většinou nemohou pracovníci naplno říct svůj názor, přestože by rádi. Co štve personál hotelů a výletních lodí?

Bohatí, nebo jen nároční klienti dokáží potrápit nejednoho pracovníka, který se snaží zajistit plynulý chod a bezpečí turistů na jejich dovolené. Někdy se ale klienti odváží a zapomenou, že nehledě na to, že jsou na prázdninách, musejí stále dodržovat určitá pravidla. Čím štvou zákazníci obsluhu hotelů a výletních lidí?

Špatná hygiena

Zaměstnanci často vidí, jak návštěvníci nedbají během své dovolené na základní pravidla hygieny. Mezi to nejhorší, s čím se často střetávají, je, že se host s neumytýma rukama po použití toalety vrhne na jídlo připravené na švédském stole. Mnohdy si takový člověk dokonce vezme do ruky jídlo, které se mu přestane po chvíli líbit, a rychle ho vrátí zpátky na stůl.

Pryč se smetím

Mnohým uklízečkám v hotelech dělá vrásky na obličeji smetí na místech, kde by se normálně objevit ani nemělo. Zaměstnanci hotelů věří, že pro hosty není složité házet nepotřebné věci do koše. A ve chvíli, kdy je odpadkový koš přeplněný, dávat smetí na jedno konkrétní místo a nepohazovat je všude po pokoji.

Důležitá cedulka

Každý hotelový pokoj je vybaven cedulkou: Nerušit, prosím (Please do not disturb), kterou návštěvníci mohou libovolně používat dle vlastní potřeby. A mnozí zaměstnanci hotelů se shodují, že zákazníci by se v žádném případě neměli stydět tyto cedulky využívat a dávat na dveře skutečně ve chvíli, kdy nechtějí, aby je někdo z personálu obtěžoval. Mnohokrát totiž uklízečky dostanou vynadáno, když vejdou do pokoje a návštěvník si zrovna nepřeje být rušen.

Poslouchejte, prosím

S velkým problém se potýkají pracovníci výletních lodí, když zastavují v přístavních městech, které si cestující mají možnost prohlédnout. Podle zaměstnanců návštěvníci často nedodržují stanovený čas návratu a tím loď vystavují riziku, že bude v přístavu platit vyšší poplatky nebo se dostane do fronty odplouvajících lodí a bude muset déle čekat.

Bezpečnost především

Na výletních lodích pasažéři musejí poslouchat a znát bezpečnostní pravidla, která pro jejich pobyt na plavidle platí. Podle pracovníků ale mnozí cestující jednoduše nedbají na bezpečnostní pokyny a neposlouchají instruktáže, čímž vystavují riziku jak sebe, tak ostatní.

PODÍVEJTE SE DO GALERIE NA TO, CO ZAMĚSTNANCE HOTELŮ APOD. ČASTO TRÁPÍ!

Nejčtenější články