Close search

Dům i se psem na prodej: Pět nejbizarnějších požadavků při koupi nemovitosti

Pixabay Zdroj: Pixabay

Pokud jste někdy prodávali byt nebo dům, nejspíš jste se setkali s lidmi, kteří si vaši nemovitost přišli prohlédnout. Existují běžné otázky, na které se kupující ptá a rozhodně na to má právo, ale někteří lidé nemají zábrany a za své peníze požadují hodně neobvyklé služby.

Při prodeji nebo koupi nemovitosti padá mnoho dotazů, které mají za úkol předejít nepříjemnostem a nemilým objevům po podpisu smlouvy. Server Business Insider ale zveřejnil seznam nejbizarnějších požadavků, se kterými lidé přišli během jednání o prodeji nemovitosti.

Špión v domě

Jeden americký realitní makléř dostal požadavek od majitele, který prodat svůj dům v Missouri, aby do interiéru nainstaloval odposlouchávací zařízení. Majitel totiž chtěl poslouchat rozhovory zájemců, co si ve skutečnosti o jeho domě myslí.

Na zkoušku

Avšak realitní makléřka, která prodává byty v newyorském Manhattanu a Brooklynu v průměru za 3 miliony dolarů (66 milionů korun), se setkala s celkem nepříjemným požadavkem od jednoho z kupujících. Zájemce o nemovitost vyžadoval, že před koupí musí použít každou ze koupelen a toalet v bytě, aby věděl, zda mu nemovitost skutečně vyhovuje.

A psa také, prosím

Kuriózní případ se také stal americké makléřce, která opět prodávala velmi drahé nemovitosti. Setkala se totiž v jednom případě s majitele, který chtěl se svým prodaným bytem udat i svého psa a požadoval, aby zvíře makléřka nabízela jako součást transakce.

Umělý déšť

Někteří lidé mají jednoduše rádi svůj klid a jakékoli nechtěné zvuky je mohou velice rušit, dokonce když se jedná o déšť. Jeden makléř prodávající nemovitosti v Brooklynu se setkal s požadavkem, kdy klienti chtěli, aby u každého domu, který navštívili simuloval deštivé počasí. Jak to udělal? Musel polévat okna vodou ze zahradní hadice.

Náročný papoušek

Realitní makléř, který prodává luxusní nemovitosti na floridské Palm Beach, se jednou setkal s kupujícím, kterému velmi záleželo na jeho milovaném papouškovi. Makléř tak musel osobně s papouškem projít každý dům, o který se jeho klient zajímal, aby se přesvědčil, že papouškovi se dům také „líbí“.

Nejčtenější články

Zavří­t reklamu