Close search

Bokovky slavných: De Niro vaří, Clooney destiluje tequilu a Beyoncé krmí vegany

Showpix.cz Zdroj: Showpix.cz

Rčení o ševci, který se má držet svého kopyta neplatí. Alespoň ne vždy, protože spousta slavných tváří vylézá ze své škatulky a věnuje se různým věcem. Díky tomu si přijdou na opravdu slušné peníze. A dokonce takové, jaké by v původním povolání vydělávaly desítky let.

Není známé tváře, na kterou by se nelepily nabídky, jak zaručeně zhodnotit majetek nebo alespoň sociální dosah. To pak vypadá tak, že se celebrita dostaví na otevření obchodu, rozdá pár úsměvů, podpisů a vyrazí inkasovat tučný šek.

Ale někdy se o byznys skutečně zajímají. Buď ho podpoří bez velké mediální pozornosti, protože jim to jednoduše stojí za to, anebo zúročí všechnu svou slávu a zahltí sociální sítě tím, čím právě žijí a co by je mohlo slušně živit.

Veganská sázka

Pro Beyoncé není veganství novinkou, koketuje s ním už dlouho. V roce 2015 se s trenérem a výživovým poradcem slavných, Marcem Borgesem podílela na založení projektu 22 Days Nutrition, který radí, jak si v průběhu tří týdnů vyčistit tělo a dostat se do formy. A dodávala, v rámci USA, stravu na míru, kde jedno jídlo vyšlo na přibližně 10 dolarů (246 korun).

Samozřejmě tomu dává prostor i na sociálních sítích, kde má v současné době 146 milionů fanoušků. V roce 2018 se veganský způsob života rozhodla podpořit tím, že se 22 dnů trvající dietu zavázala i s manželem Jay Z vydržet dvojnásobný počet dnů. Pro ní šlo jak o zviditelnění přípravy na vystoupení na festivalu Coachella, tak o propagaci značky. I když oficiálně tomu říká spirituální a tělesná očista.

Kromě toho zpěvačka investovala do start-upu WTRMLN, prodávajícího vodu z vodního melounu a s různými příchutěmi.

Clooney v palírně

Herec, režisér a producent byl v roce 2018 na špici žebříku nejlépe placených herců, i když se paradoxně neobjevil v žádném filmu. Bylo to díky prodeji společnosti Casamigos, která vyrábí tequilu. A všechno to začalo v rodišti tohoto nápoje, kam si vyrazil s kamarády.

Tak, jako se to v Mexiku dělá, pili jsme hodně tequily,“ vzpomíná na prvotní impulz Clooneyho obchodní partner Rande Gerber. „Chodili jsme do barů a restaurací a barmani nám je doporučovali. Některé byly dobré, jiné ne, a další byly drahé. Jednou se ke mně George obrátil a zeptal se, proč nevytvoříme takovou, která je pro nás dokonalá?

Nastalo velké putování, hledání a ochutnávání. Clooney s Gerberem shromáždili přes 700 různých tequil, aby zjistili, která je nejlepší a jakým směrem se vydat. Na konci byla jejich společnost Casamigos, kterou prodali v roce 2017 za miliardu dolarů (23,3 miliardy korun). A z toho 239 milionů dolarů (5,6 miliardy korun) připadlo právě na Clooneyho.

Na byznysové bokovky dalších slavných jmen se můžete podívat do GALERIE:

Nejčtenější články

Zavří­t reklamu