Close search

Aukro pomáhá lidem v nouzi: Za prodaný mobil nebo počítač teď teď dostanete víc

Profimedia.cz Zdroj: Profimedia.cz

Situace kolem koronaviru v Česku se bohužel nelepší. Současný krizový stav může na celou řadu z nás mít nepříjemné finanční dopady. Už teď někteří lidé přicházejí o příjmy, potřebují hotovost a budou chtít prodávat své zbytné věci - starší mobil, počítač nebo elektroniku. Aukro.cz těmto lidem vyjde vstříc a ruší provize na kategorie, ve kterých je předpoklad, že budou během krize zatížené.

Aukro tak ruší poplatky z prodeje u kategorií mobily, elektronika a počítače. Opatření platí na dva měsíce a souvisí s aktuální situací ohledně šíření nového typu koronaviru.

Vedlejším efektem nouzové situace, kterou všichni zažíváme, bude bohužel i snížení příjmů u části obyvatel, případně dokonce jejich výpadek v důsledku ztráty zaměstnání. Tito lidé budou potřebovat peníze a budou se tak snažit zpeněžit svoje mobily, elektroniku nebo počítače,“ uvedl Michal Oškera, ředitel Aukra.

Aukční síň ruší poplatky v uvedených kategoriích jak u podnikatelů, tak i u fyzických osob.

Jedná se o tyto kategorie:

Mobily a GPS (mobilní telefony, chytré hodinky, GPS navigace)

Elektro (TV, audio, video, foto, elektrospotřebiče, ostatní elektronika)

Počítače a hry (notebooky, stolní PC, software, příslušenství, hry a herní zařízení)

Podnikání a průmysl (nářadí a příslušenství strojů, vybavení kanceláře, stavba, gastronomie)

Chceme lidem v tíživé situaci pomoci rychle se dostat k prostředkům, protože Aukro funguje dlouhodobě jako rychlý nástroj zpeněžení elektroniky, mobilů i dalšího podobného vybavení domácností. Aukce zároveň umožňují lidem dostat za jejich mobily nebo laptopy co nejvyšší cenu,“ říká Michal Oškera.

Pro Aukro to znamená, že dobrovolně snižují tržby o 20 procent.

Aukro je největší české online tržiště, které se orientuje na aukce i prodej a nákup za pevné ceny. Svou činnost portál zahájil v roce 2003, v roce 2018 pokořil hranici čtyř milionů registrovaných uživatelů.

Nejčtenější články

Zavří­t reklamu