Close search

Protiklady se přitahují! 3 ověřená fakta, že extrovert a introvert tvoří nerozlučný pár

Tumblr.com Zdroj: Tumblr.com

Dva lidé, kteří jsou jako noc a den. Jeden živel, druhý se schovává v pozadí. Jeden se vrhá do všeho po hlavě, druhý dlouho zvažuje všechna pro a proti. A přesto nebo právě proto může extrovert a introvert tvořit nerozlučnou dvojku. Tyto 3 důvody odhalují proč.

1. Obohacení o nepředvídatelné zážitky

 

Extrovert a introvert vidí svět zcela jinak. Extroverta dobíjí dění kolem, miluje společnost a neustále hledá nové a nové podněty. Je impulzivní a ve vztahu se stará o navazováním nových přátelství. Vnáší do vztahu odvážnější nápady. Zbožňuje společenské akce, koncerty a spontánnost.

Introvert sleduje věci zpovzdálí a vše si nejprve srovná v hlavě. Rád si drží od dění kolem sebe odstup. Upřednostňuje poklidnější formu společného trávení času, jako jsou třeba romantické večeře nebo sledování filmu z postele.

 

 

2. Učí se od sebe

 

Extroverti se rádi nechávají unášet davem a hlavně bez rozmyšlení konají. Oproti introvertům, kteří všechno nejdříve několikrát promyslí. Extroverti tak pomáhají svým uzavřeným protějškům překročit zónu konformity a strachu a dodat jim potřebnou kuráž. Ale i extroverti někdy potřebují udělat krok vzad a jejich zdrženlivé protějšky jim s tím mohou pomoct. Extroverti se uklidní, utřídí své myšlenky a naučí se dělat důležitá rozhodnutí s rozvahou. Výhra je tedy na obou stranách.

 

 

3. Skvěle se doplňují

 

Oba si mají co nabídnout. Introverti mívají tendence své úspěchy zlehčovat a podceňovat se. Pokud naleznou oporu v extrovertním protějšku, budou svůj talent dále rozvíjet a více si věřit.

Extroverti zase mívají v hlavě chaos a skáčou od jednoho k druhém. Chybí jim odstup. Introvertní partneři je mohou naučit racionálně myslet a nalézt nejlepší řešení.

 

Je tedy jasné, že introvert a extrovert mohou při vzájemném pochopení tvořit silný pár. Stačí jen přijmout přednosti a slabosti toho druhého. A rozhodně nebudou litovat.

Nejčtenější články

Zavří­t reklamu